2017. március 7., kedd

Paul Wesley elérzékenyült, amikor a Vámpírnaplók utolsó forgatókönyvét olvasta

Pénteken sugározza a The CW a Vámpírnaplók utolsó évadának utolsó, I Was Feeling Epic című epizódját.
Négy nap maradt hátra, mielőtt végleg véget érne egy nyolc évet felölelő korszak, melynek során sokszor sírtunk, nevettünk együtt a karakterekkel, akik a szívünkhöz nőttek. A széria szereplőgárdája már búcsút mondott egymásnak, hiszen hetekkel ezelőtt befejezték a forgatást, és már csak arra várnak, hogy végre a rajongók is megkapják a nekik kijáró finálét, mellyel kapcsolatban a Stefan Salvatorét alakító Paul Wesley nyilatkozott.
Tizenhét alkalommal meghaltam, megöltem tizennyolcezer embert és még mindig hős vagyok
– viccelődött a színész, majd szót ejtett arról a bizonyos júniusi esküvőről, melynek keretein belül karaktere összekötötte az életét Caroline-éval (Candice Accola).
Vicces, mert először a Comic Conon hallottam a júniusi esküvőről. Fogalmam sem volt, miről beszél mindenki és még most sem tudom igazán. Amikor a készítőkkel először beszéltünk róla, azt gondoltam, milyen klassz, hogy így tisztelgünk a rajongók előtt [meghajolva az akaratuk előtt]. Stefan és Elena évekig egy párt alkottak, és én sosem gondoltam volna, hogy Stefan Caroline mellett köt ki. Számomra is a meglepetés erejével hatott az egymásra találásuk.
Ha pedig már szóba hozta Elenát (Nina Dobrev), a színész elárulta, milyen érzések kavarogtak benne, amikor az utolsó forgatókönyvet olvasta, melyben a fent említett Elena és hasonmása, Katherine is visszatérnek.
A repülőn olvastam a szkriptet. Rengeteg érzésnek volt a csúcspontja. Az ember úgy vág neki, hogy Oké, ez a sorozat utolsó forgatókönyve, amit el fogok olvasni, és amikor a végére értem, megkönnyeztem, pedig egy hidegszívű gazember vagyok. Végül csináltam egy szelfit, melyen kissé pirosak voltak a szemeim az elérzékenyüléstől, elküldtem Julie-nak [Julie Plec, a sorozat executive producere – a szerk.], és azt üzentem: Szép munka volt, srácok!.
 Paul azt hitte, Stefan Elena mellett köt ki I Fotó: The CW

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése