2017. július 3., hétfő

Véleményem a Pretty Little Liars végéről

Sziasztok!

Bár a Vámpírnaplókról nem írtam semmit. De erről a sorozatról szeretnék pár szót váltani. (FIGYELEM!!! Aki nem látta még a PLL 7x20-at, annak : SPOILER VESZÉLY!!!)

Az utolsó részben kiderült, hogy ki A.D. Az egész úgy kezdődött, hogy 1 év eltelt. Emily-nek és Allison-nak már megszülettek az ikrek. Aria&Ezra készülődnek az esküvőre. Hanna Caleb-bel van, majd a lány befogadja Mona-t. Ott van még Spencer, akivel nem történt semmi érdekes. Csak annyi, hogy Melissa-val volt. Végül Toby-val lett együtt. (Ha lehet így is mondani 😃 )
A legelső A Mona volt. Őt valamiért nem nagyon kedveltem. Majd átvette tőle Charlotte. Ő volt az egyik kedvencem. De sajni Mona megölte. Már elején gondoltam, hogy a Drake családhoz van köze A.D.-hez. Először olvastam egy oldalon, hogy talán Melissa az. Persze nem. Egy kicsit bevettem a mesét. Mégis észre lehet venni, hogy ott a D. Meglepődtem Spencer ikertestvérén. Nagyon bírtam, ahogy eljátszotta őt. Alex Drake A.D. Amit a végén láttunk az se semmi. Mona zárta be Alex-et és Mary-t. 
A rész legeslegvégén Addison eltűnt. Talán pont azért adták ezt a nevet neki. 'Addison' , 'Allison'. Csak az 'l' betűt cserélték ki 'd'-re. Nem csodálom. Hisz teljesen olyan volt a jelenet, mint a 1x1. Amikor Allison eltűnt.

1x1
Aria: Allie?
Spencer: Eltűnt. 
Aria: Hogy,hogy eltűnt?
Spencer: Már mindenűt kerestem. Aztán felsikoltott.

7x20
- Addi?
- Eltűnt.
- Hogy érted, hogy eltűnt?
- Mindenhol kerestem. Azt hiszem, hallottam sikítani. 

Talán véletlen ez? 😯

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése