2018. július 22., vasárnap

Legacies Season 1 Comic-Con Trailer 2018

,, Dear Diary,
   today will be different. It has to be. I will smile, and it will be believable. My smile will say: "I am fine, thank you. Yes, I feel much better." I will no longer be the sad little girl who lost her parents. I will start fresh, be someone new. It's the only way I'll make it through. "
The Vampire Diaries Season 1 Episode 1 Elena Gilbert Diary

2009-ben debütált a The Vampire Diaries/ Vámpírnaplók 1.évad 1.része. 8 évadig tartott a sorozat. Az első évadtól Elena Gilbert - a főszereplő - Stefan Salvatore nevű fiúval volt együtt. Majd az évadok során többször észre vehettük, hogy Damon Salvatore - Stefan testvére - egyre közelebb-közelebb volt Elena-hoz. A 3.évadban láthattunk pár közös jelenetet róluk. 4. évadban Elena vámpír lett. Még közelebb kerültek Elena és Damon. ( Az első évadtól kezdve kedveltem Stelena-t, Delena nagyon az elején nem volt szimpi nekem. A 4.évad végétől mégis ők lettek a kedvenceim. ) 5.évadtól teljesen a 6.évadig Delena párost láthattuk. A 6.évad végén Elena meghalt. Viszont, össze volt kötve Bonnie-val. Aki ha meghal, akkor Elena újra élni fog. A 7.évadtól Damon másként mutatkozott a sorozatban. De maradt Bonnie-val. Vigyázott rá. Pedig ,ha ő meghalt volna, akkor visszakaphatta volna Elena-t. ( A 7.évad furcsa volt Elena nélkül, szerintem.) 8.évad : első ,a 7.évad végén meghallhattuk Elena hangját. De ez egy csapda volt. Második, Stefan és Caroline esküvője. ( Caroline az első évadtól kezdve erre várt. ) Stefan ember lett. Majd végén lehet, hogy boldogság, hogy Elena visszatért és Damon-nel lehet - aki ember lett a sorozat végén - ,de Stefan már nincs többé.

2013-ban The Originals néven kapott a The Vampire Diaries egy spin-off -ot. A Mikealson-testvérekkel ( ha jólemlékszek rá, akkor) a Vámpírnaplókban a 3.évadban jelentek meg. A sorozatot most végig gondolva, az egészben maga a Mikealson-testvérekről és Hope Mikaelson - Klaus Mikaelson és Hayley Marshall lánya - védelmezéséről szólt. Az ötödik évad még nem fejeződött be. Ami most jön ,a héten és a következő héten fogják leadni az utolsó két részét.



,,My name is Hope Mikaelson. "
Legacies Trailer Opening

Míg mi ,magyarok éjszaka aludtunk, addig San Diego-ban nappal volt. Folytak az események a Comic-con -on. 
The Vampire Diaries spin-off -ja The Originals, és annak a spin-off -ja a legújabb sorozat a Legacies. Már egy éve ,hogy nincsen a Vámpírnaplók. Sokan, akik szomorkodtak a sorozat miatt, azok The Originals néztek. Mivel Caroline előfordult néha a spin-off -ban. Most pedig, amint vége The Originals-nak ,rögtön kezdődik októberben a spin-off -ja, a Legacies. A főszereplők: Hope Mikaelson és Alaric Saltzman, és neki az ikrek, Lizzie és Josie. A Salvatore School lesz a fő helyszín. Ahol fiatal diákok vannak.
Az előzetesben Hope elmeséli ,hogy eddig mik történtek.


Olvastam egy megjegyzést, amiben egy kérdés állt. Hacsak a Vámpírnaplókat nézte ez az illető, akkor ,ha ezt a sorozatot szeretné nézni, akkor meg kell -e nézni-e The Originals-t, hogy megértse a Legacies-t. Bárki, aki pont ebben a helyzetben van, szerintem jobb, ha végig nézi a The Originals-t.
Én The Originals-szal kezdtem, majd utána néztem a Vámpírnaplókat. Ha a Vámpírnaplókkal kezdtem volna, akkor értettem volna The Originals első évad első részét.
Igazából ez csak az én véleményem. Szerintem jobb, ha sorban haladunk, ahogy adták a tévében is. 😉

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése