2016. augusztus 7., vasárnap

Shadowhunters:

Ez a sorozat még csak ebben az évben kezdődött. De készült belőle film is. Ami nagyon jó. (a sorozat jobb ;) )
Úgy gondoltam írok pár mondatot a sorozatokról.
A soriról nem is tudtam, hogy van könyv is. Csak pár hónappal ezelőtt tudtam meg. Ezért most már meg van az összes pdf -ben. De ez nem lényeges. Azért hoztam fel, mert azt hittem ,hogy az évad végén meghal Valentin. Hát ez mégsem így történt. Meg is lepődtem. 
Az egyik kedvenc párom a Jace&Clary. Őket nagyon imádom. Csak egy gond volt, hogy kiderült, hogy testvérek. (FIGYELEM most SPOILER lesz!!!!!!!!) 
A sztárlexikonban azt olvastam ,lesz Clary&Jace, Magnus&Alec, Izzy&Simon. Asszem ki is írtam. Szóval ...., Clary&Jace? Pár nappal ,pedig azt vettem figyelembe, hogy Clary anyja mondja el, hogy Jace nem a testvére. Így azonnal elkezdenek menni utána. Mert Valentin elvitte.
A sori nagyon klassz, és alig várom a folytatását.

A többiről máskor hozok (TVD,TO,TW,PLL).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése