2016. augusztus 14., vasárnap

The Vampire Diaries pár mondat:

Nekem ez az egyik kedvencem. A könyvet is imádom. :)

A legelején Elena Stefan-nal volt. Nagyon szerettem azt a párost. De amikor Damon&Elena lett. .... Akkor nem bírtam. Most pedig őket szeretem a legjobban. 
Damon Salvatore, akit egyáltalán nem szerettem az első évadtól kezdve. Majd történt egy kis változás. Mert ma már imádom őt.
Stefan Salvatore, akit mindig is szeretni fogok. Nem tudom miért, de ..... Amúgy jobb, ha Stefan Caroline -nal van. ;)
Elena Gilbert: Az egyik kedvencem az egészben. Vagyis nem teljesen, .... Azaz a színész, nagyon jó. Mert, ha valaki megkérdezi, hogy Elena OR Katherina? Katherina a válasz. Szóval ,hacsak Elena-t nézzük, akkor őt szeretem. Az első évadtól a hatodikig. Amikor néztem, akkor nem készültem olyanra, hogy Nina Dobrev távozik. A hatodik évad utolsó része .....szomorú volt.
Kérdés, kinek jó Elena nélkül a sori? Jó így is, de én jobban szerettem, amikor benne van.
Bonnie Bennett: A könyvben azon lepődtem, hogy ő Damon-nel csókolózott. Na, ehhez mit szóltok? A soriban is ,meg (ha már elő jött a könyv) a könyvben is tökre szeretem. Enzo-val pedig nagyon cukik. 
Caroline Forbes, aki az első évadban összejött Damon-nel. Majd vámpír lett. És lehetne sorolni, hogy melyik fiúval volt. De most már, a hetedik évad végénél végre Stefan-nal lehet. Mert az első évad első részétől kezdve Stefan-ba volt szerelmes. 

1.Évad:
Ahogy már írtam, Elena&Stefan.
2.Évad:
Az egyik kedvenc évadom!!! Miért? Mert Katherina van benne. Imádom, amikor megérkezik az első részben. Ha pedig jól emlékszek Caroline itt lesz vámpír.
3.Évad:
Olyan régen néztem már ezeket az évadokat, hogy erre is .......Ha jó az emlékezetem, Elijah, Klaus és Rebekah. Vagyis az Ősök.
4.Évad:
Elena vámpír. Damon&Elena.
5.Évad:
Damon&Elena ;)
6.Évad:
Caroline&Stefan (?) ,Damon&Elena, Bonnie & Damon barátság.
7.Évad:
Elena nélkül egy kicsit fura volt. De mégis tök klassz. 
8.Évad:
Kíváncsi vagyok, hogy Damon és Enzo ,hogy fognak visszatérni a rendes világba. És nem ... 
Caroline&Stefan.
Éssss, a nagyon aranyos ikrek. 

Azért sok minden történt. Alig tudtam elkezdeni. Nem tudtam ,mit írjak. De végül meg is lett. Itt van. Majd a kövi részekről írni fogok, hogy mit is gondolok.
Addig is várjátok még a The Originals t, Pretty Little Liars t, Teen Wolf t.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése