2016. augusztus 18., csütörtök

The Originals-ról pár mondat:

A legelső sori ,amit kezdtem el nézni. A három évad közül ez az utolsó volt a kedvencem.
Az első évadot elkezdtem nézni, akkor nem is tudtam, hogy Hayley ,hogy is lett terhes. Majd jött a Vámpírnaplók ,és már meg is volt ,hogy mi történt. 
A második évad az valamiért nem tetszett. 
Deeee, a harmadik évad a legjobb!!! :) Mert benne volt Aurora. A csajt nagyon bírtam. De igazából annak örültem, hogy végre nincs. Itt van a másik kedvencem: Klaus&Cami. ;) Na, annak már nem örültem ,hogy Cami és Davina meghalt. (Állítólag Davina vissza fog jönni a 4.évadba. Vagyis valahogy megfogják oldani.)
Nincs nagyon kedvenc szereplőm. Mindenki jó. Az utolsó pár részben  Marcell nem tetszett nagyon ,mert Klaus ellen lett.
Várom kíváncsian a kövi évadot. Ami remélem nem az utolsó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése